Menu Sluiten

Bedrijven Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over bedrijven kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Bedrijven kantoormeubilair

nl fr onze diensten over ons waar vindt u ons vacatures gratis offerte uw werkruimte schoonmaken ontsmettingsbedrijf vloerbehandeling ramenwasserij gespecialiseerde behandelingen supplies andere diensten member of xlg uw werkruimte schoonmaken ontsmettingsbedrijf vloerbehandeling ramenwasserij gespecialiseerde behandelingen supplies andere diensten member of xlg industrile schoonmaak ziekenhuizen gebouwen schoonmaak van kantoren hotel schoonmaak schoonmaak van bioscopen schoonmaak van scholen schoonmaak van kantoren schoonmaakbedrijf uw werkruimte schoonmaken kantoren schoonmaakbedrijf kantoren schoonmaakbedrijf het is belangrijk om uw kantoren netjes te houden bedrijven kantoormeubilair zijn zeer gewaardeerd Een net gebouw maakt immer.

generaties ervaring sedert verhuizingen particuliere verhuis bedrijfsverhuis internationale verhuizingen verhuisliften opslagruimte meubelbewaring verhuiscontainers selfstorage verhuisdozen verhuiswagens verhuistips wanneer verhuizen verhuiswagen inladen inpakken voor verhuizing verhuizen met huisdieren wanneer verhuislift huren met container verhuizen offerte aanvragen contact stel uw vraag bedieningsgebied bedrijfsverhuizingen vraag een offerte aan snel amp zorgeloos uw bedrijf verhuizen een bedrijfsverhuizing is een belangrijk moment in de ondernemening en vaak betekent dit slapeloze nachten voor de leiding. Het nieuwe bedrijf moet worden ingericht bureaus moeten worden geplaatst kamers ingedeeld schoongemaakt alles ingepakt en natuurlijk moeten er verhuiswagens worden geregeld. En ondertussen de boel draaiende houden. Uw bedrijf verhuizen dat wil u efficint en volgens plan doen zodat u snel weer aan de slag kan op uw nieuwe locatie. Bij een bedrijfsverhuis is het zaak om uw dagelijkse werkzaamheden zo weinig mogelijk in gedrang .

Meer informatie over Bedrijven kantoormeubilair

start met absolute knalprijzen maak nu plaats en begin het nieuwe jaar opgeruimd naar onze top deals zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl het nut van bedrijven kantoormeubilair Btw. Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd emailadres wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline maandag vrijdag . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline maandag vrijdag . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels kantoorkasten lockers magazijnbakken met zichtopening magazijnrekken stellingen open kasten ordners papieren handdoekjes papiervernietigers printpapier stalen kasten stapelbakk.