Menu Sluiten

Diensten Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over diensten kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantooroplossing | Meubilair | Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Diensten kantoormeubilair

onthaal geschiedenis en filosofie onze diensten schoonmaak glazenwas beheer van afval onderhoud van groene zones kleine werken en facilitaire diensten controle en inspectie extra diensten klanten contact tips tricks links en fr nl gt onthaal onze dienstenkleine werken en facilitaire diensten kleine werken en facilitaire diensten buserco voert kleine herstellingen en werken uit en levert volgende diensten grondig reinigen van tapijt volgens eigen techniek verwijderen van graffiti aanbrengen van antigraffiti laag leveren en aanvullen van sanitaire producten. wcpapier handdoeken zeep deodorant e.a diensten kantoormeubilair maatwerk Vervangen van defecte lampen reiniging van handdoeken verhuizen of monteren van kantoormeubilair kasten archieven enz schilderwerken dringende en minder dringende kleine herstellingen handy man zout strooien en verwijderen van sneeuw kristallisatie van marmer levering van.

diensten flora novaflora nova organisatie naam tel email verzenden hoveniers algemeen diensten ontwerp realisatie groen onderhoud boomverzorging dak en gevelgroen projecten nieuws kwekerij algemeen assortiment nieuws interieurbeplanting algemeen inspiratie diensten hydrocultuur decoratieve plantenbakken kunstbeplanting moswand exclusief kantoormeubilair kerstversiering binnentuinen verticale tuinen nieuws constructies algemeen producten bruggen steigers en vlonders banken en buitenmeubilair buitenverblijven uitkijktorens beschoeiingen hekwerken en afrasteringen geluidswerende wanden speeltoestellen projecten nieuws toggle navigation home hoveniers algemeen diensten ontwerp realisatie groen onderhoud boomverzorging dak en gevelgroen projecten nieuws kwekerij algemeen assortiment projecten nieuws interieurbeplanting algemeen die.

Inlichtingen over Diensten kantoormeubilair

klanten login nederlands nederlands nl franais frans fr home dienstverlening klantenlijst contact groep menu circulaire visie transmoove vroeger your mover vandergoten en your mover logistics genaamd werkt rond de maximale herinzetbaarheid van het kantoormeubilair door verschillende diensten in beheer samen te brengen verhuis herstellingen inventarisbeheer opslag en beheer van kantoormeubelen montage en distributiediensten transformatie en hergebruik De verkoopprijs van diensten kantoormeubilair Het dienstenprogramma van transmoove is gefocused op de maximale ontzorging van de klant tijdens de uitvoering van het project en tijdens het dagelijks gebruik van zijn meubilair. Het gentegreerd beheer van een duurzame werkomgeving bestaat er dus in om een continue dienstverlening te kunnen bor.