Menu Sluiten

Individuele Opbergsystemen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over individuele opbergsystemen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Individuele Opbergsystemen

Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Individuele opbergsystemen

you are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site. Eshop onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden eshop klant worden onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden nl fr nl nl fr eshop klant worden home nieuws nieuws blijf op de hoogte van wat reilt en zeilt bij cebeo en in onze sector. Residentieel verlichting tertiair smart tech industrie kabel tools hvac pv building automation cebeo services filialen energie blog subsidies cebeo technologie maak kennis met de terra ac wallbox van abb de wallbox is niet alleen ontworpen om tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar kwaliteitsvol en betaalbaar aangesloten opladen in woningen en bedrijven maar ondersteunt ook de groeiende generatie van gebruikers van hernieuwbare energie die het verbr.

start met absolute knalprijzen maak nu plaats en begin het nieuwe jaar opgeruimd naar onze top deals zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl. Btw individuele opbergsystemen passend voor uw onderneming Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd emailadres wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline maandag vrijdag . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline maandag vrijdag . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels kantoorkasten lockers magazijnbakken met zichtopening magazijnrekken stellingen open kasten ordners papieren handdoekjes papiervernietigers printpapier stalen kasten stapelbakken transportwagens vergadertafels verrijdbare ladeblokken werktafels whiteboa.

Sterke info over Individuele opbergsystemen

sluiten segmenten museum archief bibliotheek retail gezondheidszorg kantoor vertical farming urban living smart warehouse bruynzeel over bruynzeel nieuws referenties producten downloads webshop contact uitgelicht duurzaamheid maatschappelijk verantwoord ondernemen kies uw taal global english united kingdom english united states english nederland nederlands belgi nederlands belgique franais france franais suisse franais schweiz deutsch deutschland deutsch sverige svenska norge norsk danmark dansk zoeken gezondheidszorg betere dienstverlening aan patieumlnten door optimalisering van de opslag van medische goederen segmenten gezondheidszorg de gezondheidszorg draait om dienstverlening en het welzijn van patieumlnten. Elk proces binnen een zorginstelling moet daaraan bijdragen Wat beogen we met individuele opbergsystemen Dus hoe kan een efficieumlnt en ruimte creeumlrend opslagsysteem helpen met onze slimme mobiele oplossingen kunt u tot meer opbergen dan met traditionele statische op.