Menu Sluiten

Informatie Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over informatie kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantooroplossing | Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Meubilair | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie kantoormeubilair

home services kantoorinrichting op maat totaalinrichting kantoor ergonomisch kantoormeubilair projects concept places duurzaamheid insights team contact jobs nlfr disclaimer het gebruik van de website www.buroproject.be de website is onderworpen aan de volgende gebruiksvoorwaarden. Door deze website te bezoeken verklaart u zich akkoord met de volgende gebruiksvoorwaarden. Buro project als eigenaar van de website behoudt zich het recht om zonder enige beperking de gebruiksvoorwaarden van de website aan te passen zonder een voorafgaande schriftelijke verwittiging. Informatie buro project nv streeft ernaar op deze website altijd juiste en geactualiseerde informatie aan te bieden. Hoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld staat buro project nv niet in voor de volledigheid juistheid of actualiteit van deze informatie. We kunnen geen enkele waarborg geven over de informatie op onze website. Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend informatie kantoormeubilair met gegarandeerde rendementsstijging Buro project nv aanvaardt geen aansprakelijkheid .

nl nl fr en inspiratieboek webshop home oplossingen conceptontwikkeling totaalinrichting ergonomie akoestiek opbergen kabelmanagement verlichting accessoires interieurarchitectuur audiovisueel meetworkvisit maatwerk kantoormeubilair ruimtes werkplek concentratiewerkplek lounge vergaderen ontvangst cafetaria koffiecorner directie outdoor thuiswerkplek producten het juiste product voor elke werkplek op basis van jouw wensen en noden selecteren onze interieurontwerpers de meest geschikte producten voor jouw kantoorproject op maat. Pami producten partnerproducten outlet pami producten partnerproducten outlet referenties blog over ons duurzaam mvo circulaire economie voetafdruk jobs contact ons cookiebeleid wat is een cookie wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina s van deze website en of flashapplicaties wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen.

Interesse in Informatie kantoormeubilair

zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl. Btw De verkoopsom van informatie kantoormeubilair Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd email wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline ma vr . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline ma vr . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels inkt en toners kantoorkasten lock.