Menu Sluiten

Leveranciers Opbergsystemen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over leveranciers opbergsystemen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Leveranciers Opbergsystemen

Kantoren | Duurzaamheid | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Leveranciers opbergsystemen

om deze site optimaal te gebruiken is het noodzakelijk om javascript aan te zetten. Hier vind je instructies over hoe je javascript activeert in je web browser leveranciers opbergsystemen binnen ieders budget Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Ik ga akkoord uw eigen prijzen inzien eenvoudig bestellen en een snelle levering taal nederlands nederlands franais login login mijn favorieten zoeken producten bezig met toevoegen… Vsa belgium over ons geschiedenis personalia vacatures nieuws faq contact assortiment bedrijfs amp bedrijfswageninrichting verlichting amp elektra machines amp elektrisch gereedschap opbergsystemen amp logistiek handgereedschappen amp lastechniek verspanende gereedschappen huis amp tuin veiligheid amp hang en sluitwerk sanitair amp installatietechniek bevestigings amp draadmaterialen automotive chemische producten merken alutec mnc.

facebook menu homediensten over onsjobsnieuwsrealisatiesofferte klanten verwachten flexibiliteit en service do het op maat inrichten van bedrijfsvoertuigen zit nog steeds in een stroomversnelling. Avietech biedt niet alleen kwaliteit maar ook de nodige flexibiliteit om al de opbergsystemen modulair aan te passen aan de wensen van de klant. Van n naar zes werknemers op amper twee jaar tijd avietech gespecialiseerd in het inrichten van bedrijfsvoertuigen zit in een stroomversnelling meer over leveranciers opbergsystemen Zaakvoerder tony janssens kijkt dan ook vol verwachting naar het nieuwe jaar. de bestellingen lopen vlot binnen. avietech werd opgericht in door tony janssens en zijn vrouw marleen philips. in volle bankencrisis dus dat heeft ons in het begin wel parten gespeeld. Veel projecten gingen niet door omdat bedrijven onzeke.

Het laatste nieuws over Leveranciers opbergsystemen

you are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site. Eshop onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden eshop klant worden onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden nl fr nl nl fr eshop klant worden home nieuws nieuws blijf op de hoogte van wat reilt en zeilt bij cebeo en in onze sector. Industrie smart tech tertiair residentieel verlichting hvac pv tools building automation kabel cebeo service.